wtorek, 28 stycznia 2014

ciekawostki o gołębiach

Czy wiedziałeś/aś ??






Przedstawiam ciekawostki o gołębiach :



  1. Czy wiesz, że gołębie pocztowe mogą lecieć z prędkością nawet 100 km/h?
  2. Czy wiesz, że w czasie wojny, gołębie pocztowe wykorzystywano do przenoszenia informacji ?
  3. Czy wiesz, że 32 gołębie z czasów wojny zostały odznaczone najwyższymi brytyjskim odznaczeniem za męstwo - medalem Dickina?
  4. Czy wiesz, że gołąb pocztowy potrafi wrócić nawet jeśli jest na drugim końcu świata? 
  5. Czy wiesz, że przez to, że gołębie potrafiły przekazać informacje, okupanci zakazali je hodować...
  6. Czy wiesz, że gołębie potrafią przeżyć nawet 12 lat ? a zdarza się nawet, że dożywają 30 lat?
  7. Czy wiesz, że gołębie posiadają świetny wzrok? widzą nawet z 100 km !
  8. Czy wiesz, że gołębie potrafią liczyć?
  9. czy wiesz, że gołąb to stworzenie inteligentne?
  10. Mają dobre cechy - Wygląda na to, że można je nauczyć wszystkiego, w czym można wyćwiczyć z małp


19 komentarzy:

  1. Czemu golebie sraja do wlasnego jedzenia i legowiska?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu ludzie srają do własnego jedzenia i legowiska (czytaj: zanieczyszczają/niszczą planetę która daje im wodę, pokarm i miejsce do życia).

      Usuń
  2. Jeżeli chcesz to wpadaj do mnie też mam o zwierzętach
    www.rzemlik.blogsppt.com
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog. Może wspólna obserwacja ? http://love-victoria-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć! Bardzo podoba mi się Twój blog. :)Ja też piszę blog o ptakach. Zajrzysz? Może wspólna obserwacja? Zapraszam! www.kochamptaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukam gołębi do wynajęcia ktore będą transportowac moje nielegalne przesyłki

    OdpowiedzUsuń
  6. golebie to moze i inteligentne stworzenia ale ich hodowcy to ludzie bez rozumu.Ja bym tych chodowcow to dalam na pozarcie sempom.Przecierz kazdy hodowca to DOROBKIEWICZ.patrzy aby nanich zarobic.Przeciez oni te golebie katuyja na tych oblotach.mam sasiada takiego s-k-r-w-s.yna.

    OdpowiedzUsuń
  7. tego nie wiedziałem...

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ciekawostki :)
    Nie wiedziałam tago, gołębie to naprawde super ptaki :)
    Dzięki za ciekawostki, przydały mi się do projektu do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę ich nigdy przegonić z mojego parapetu, wracają dlatego, że pamiętają tą drogę czy jak? Nie dokarmiam ich, niczym nie zachęcam, wręcz jestem wredny. A one i tak wracają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow super ciekawostki! Bardzo lubię te ptaki, a dzięki Tobie wiem o nich jeszcze więcej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kilka ciekawych informacji udało mi się tutaj znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  12. Ktoś tu chyba w chuja leci z tym liczeniem

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawostki po prostu świetne! Każdy hodowca gołębi będzie zachwycony takimi informacjami :)
    _____
    prezent dla gołębiarza

    OdpowiedzUsuń